miércoles, 5 de marzo de 2014

Marxa cicloturista de Vilafranca 02/03/2014

Cronica C. Duran

Aquest passat diumenge vaig assistir a la marxa cicloturista de Vilafranca. Adjunto foto i crònica per al sigui inclosa al blog i també per tal de puntuar al campionat de excursionisme.
Vam arribar a la sortida amb 4 graus de temperatura però el dia tenia pinta de ser assolellat, i així va ser. Tot i la fresqueta estàvem a la línia de sortida. Allí també estava el Ruben Carro en labors federatives ja que estava com a comissionat de la FCC.
Del CCP només hi anava jo i hi vaig anar per acompanyar a un company de feina que s’inicia en les marxes de carretera.
Aquest any la sortida no era a una hora establerta sinó que entre 7:30 i 8:30 es podia sortir. Nosaltres ho vam fer a les 8:00 i la veritat es que només érem uns 20 participants ja que la majoria van sortir a primera hora. Personalment aquesta sortida no m’agrada ja que amb només 450 participants vas sol durant molts kms.
El recorregut també tenia una variació: una volta de 110 kms. que era la curta i al passar per Vilafranca els de la llarga fèiem una volta de 35 kms. més amb el que la temptació de quedar-te a la meta era molt gran, però si vull puntar al circuit de llarga distància doncs no podia parar.
En fi, al final 146 kms a 28 de mitja, que podia haver estat superior però com que vaig anar amb el company debutant vaig anar una mica frenat.
 
Ara la setmana que ve tinc la TRANSMAREMSE de BTT: 
Sta Coloma de Gramenet – Sta. Susanna. 82 kms de BTT amb 2.800 de desnivell.


No hay comentarios: