martes, 19 de marzo de 2013

Marxa Terres de vi i cava

2ª Marxa de l’any del circuit de llarga distància. Si la Ports del Maresme la van retallar per neu a dalt del Montseny, ahir va ser l’aigua la protagonista tot i que no es va retallar ni un metre del recorregut.
De camí a Vilafranca van començar a caure gotes de forma intermitent i a l’arribar allí tot estava ben moll. Vam mirar el radar del meteocat.cat i semblava que el pitjor havia passat.

Així doncs, a les 8:10 es dona la sortida. Els Mossos van portar retingut el pilot tota la marxa per evitar que hi haguessin caigudes ja que el terra estava molt humit. El problema és que tot i anar retinguts no els vaig poder aguantar ja que abans no vaig entrar en calor ja portàvem uns quants kms.

Un dels punts negatius d’aquesta marxa és que no marquen el inicis dels ports i clar, vas molt perdut sobretot per zones que no es coneixen com és el Penedès.
Vaig anar tota la marxa al meu ritme amb una mitja de 30 kms/h els dos primers ports però es clar, la segona part del recorregut era més trenca-cames i això va fer que la mitja baixés a 25,7 km/h a dalt de la Llacuna. Gràcies a la baixada fins Vilafranca ( amb l’alt de Font-Rubi) al mig vaig aconseguir pujar-la fins a 27 km/h que és una mitja digna tenint en compte que vaig baixar “com el cul” per por a caure ja que com he dit abans, tot era ben moll.

En fi, bon sabor de boca, bones sensacions i ara a recuperar per la següent: Clàssica dels Murs a Cervera el dia 7 d’abril, una marxa del tot recomanable.

Carles Duran


No hay comentarios: