jueves, 28 de agosto de 2008

Un viatge per terres bàltiques

La secció "CCP Tours" va tornant a la crua realitat després de les vacances de l'estiu. Miki Lapedriza ens explica les seves per Estònia i Finlàndia amb un altre soci del Club, Xavi Martín.

A continuació adjunto cinc centims de les fantàstiques vacances per terres bàltiques.

El dia 11/08 quedem al Hotel Plaza de la Plaça Espanya a les 14h amb el Xavi que, quan el veig em dona la mala noticia que havia tingut que anar d'urgències pel cop que s'havia donat el dia abans a la travessa de Sitges, ja no començava gaire bé el viatje.

Un cop això agafem el Aerobus i cap a l'aeroport on surtia l'avió a les 16h30 aproximadament. Arribem a Tallin (Estònia) cap a les 21h. Agafem un taxi i cap a l'arberg, i a sopar i a dormir... En Xavi va tindre problemes per agafar el son per un tema logistic... ja que al costat tenía la RENFE que li costaba arrancar, jeje.

El dia 12/08 ens aixequem, mengem alguna cosa i cap a Pärnu amb autobús en un agradable viatge a 80km/h. Arribem, però ens consta trobar l'hotel Ranna Villa. Ens acomodem, mengem alguna cosa i anem a esbrinar la platja. Per la nit sortim una mica de festa i ens trobem a dos espanyols de Cordoba super agradables a la discoteca Mirage, una discoteca que no valia gaire. A continuació jo em vull retirar i els cordobessos diuen d'anar cap al Bravo, la millor discoteca d'allà. Anem i al Xavi li surt bé la jugada: no va tindre que improvisar res... la tia més espectacular de tot Pärnu va directe cap a ell i... ja us explicarà.

El dia 13/08 ens llevem tard, esmorcem... Plovent tot el dia, no ens movem de l'hotel... veient olimpiades. Per la nit anem al Bravo una nit més.

El dia 14/08 ens llevem tard, mengem alguna cosa, intentem anar a la platja... i per la nit al Bravo altre cop... però vaja nit! Coneixem a unes noies molt agradables i comencem a parlar. El Xavi amb una i jo amb una altra... i en anglès... TOMA JA! Eren un grup de noies i dos eren espectaculars. Aquest dia vam aprofitar per correr una horeta per la platja.

El dia 15/08 idem que els altres dies... Sortim una estoneta per la nit i no anem al Bravo sino al Sunset... i no está malament. Coneixem noies, fem contactes i cap a l'hotel ja que l'endemà marxavem cap a Tallin. Vam llogar unes bicis dues horetes.

El dia 16/08 direcció Tallin, on ens trobem amb el meu cosinet. Dinem junts i per la tarda fem una visita turística per Tallin. Per la nit sortida nocturna al Bum Bum, una de les millor discoteques de Tallin.

El dia 17/08 a Tallin també fem visita turística i un sopar a Piritta, una agradable urbanització d'una amiga del Xavi, per cert molt agradable i molt amable que ens convida a una Barbacoa.

El dia 18/08 marxem direcció a Helsinki mitjançant un ferry i ens hospedem a un alberg al mateix estadi olimpic de Helsinki. Per la tarda fem una visita turistica per la ciutat i fem una hora de rodatge.

El dia 19/08 fem una volta turística per Helsinki, on també coneixem un català que va fer Finlàndia amb bici i a més vol fer triatlons.

El dia 20/08 lloguem un cotxe i marxem cap al sur de Helsinki a veure les ciutats de Hamko i Turku. Fem parada a uns del deu mil llacs que hi ha a Finlàndia.

El dia 21/08 tornem de Helsinki a Tallin i el 22 tornem de nou cap a Barcelona.