lunes, 6 de octubre de 2008

Barcelona Triathlon 2008

Crònica d'Òscar Gómez Pau

A falta d'acabar de decidir si faig el Triatló del Prat, el més segur sigui que no, potser avui ha estat el meu últim triatló vestint els colors del Triatló Carinyena-BCN i em volia acomiadar fent la crònica.

Aquest matí a les 5:30 ha sonat el mòbil... però ja feia estona que m'anava despertant, els nervis previs a la competició, suposo. Acabo de preparar les coses i surto de casa amb el cotxe cap a la platja de la Mar Bella. Arribo i, només entrar a boxes, em trobo a l'Ernest i al Miki escalfant. Encara falten 25 minuts. Preparo les coses, saludo a coneguts i amics i cap a la l'aigua. Fred, molt de fred feia aquest matí fora de l'aigua, però curiosament a dins s'estava genial.

A les 8:05 ens diuen que la prova es retrasa 15 minuts. Ens llançem a l'aigua a escalfar. Com que s'hi estava força bé, el Miki, l'Ernest i jo decidim quedar-nos dins l'aigua. Idílic matí, diem surant amb els neoprens. Veiem la sortida del sol des de dins de l'aigua. Al final sortim perquè Miki està gelat... Mentre estem esperant ens diuen que no es dóna la sortida perquè no hi ha voluntaris per posar-se a les cruïlles... Increïble!!! Primer negatiu per l'organització. Al final, prop de les 9:20, es dóna la sortida, una hora quasi i mitja esperant...

Ernest "Phelps" sortint de l'aigua

Miki pensant en el sector de bici

Eeeehhhh, aaahhh, crits de guerra variats i tots a l'aigua... Em tiro i, com es costum últimament, m'aparto per evitar cops. Avui m'ha sortit molt bé. La natació la començo ràpid, però a mitjans de la segona volta sento que se m'acava la força. Acabo com puc i, al sortir de l'aigua, m'he de parar a vomitar. Mai m'havia passat però segueixo.

Al començar la bici veig que he nedat força bé. Porto al Miki enganxat darrera. Com sempre ell tirant d'un peloton. El circuit de bici és molt dur, hi ha molts girs de 180 graus i cada un d'ells al sortir de les corves la gent apreta. Jo pateixo per seguir el ritme i tornar-me a enganxar. Aguanto més de mitja volta el grup on anava el Miki, però després ho he pagat. Almenys en dues ocasions he tingut la sensació de no poder més. L'any que ve seré veterà 1. L'Ernest va molt davant nostre i també el veig al devant del seu grup, que raro.

Òscar donant "el callo" tirant d'un grupet

L'Ernest sobrat en un moment de la bici

Baixant de la bici ja veig que he esgotat totes les forces però surto a córrer a veure que passa. Vaig lent, cansat i mig marejat... que em passa? A la meitat de la segona volta veig al Xavi que va com un tiro i al Jordi que no perd massa temps també molt concentrat i, al cap d'una estona, també veig al Xavi (l'altre, no recordo com es diu de cognom) que també s'està esforçant al màxim. Tots anem arribant a meta cansats o molt cansats, però satisfets per la feina feta. Un altre triatló al sac: fantàstic!!

Quan hem acabat, hem anat a veure al nostre capi, que ens ha fet fotos i ens ha animat, com sempre i ens ha presentat els nous fitxatges, "unos que vienen otros que se van..." :-)) Després hem estat animant a la Blanca i la Judith que ja estaven a la cursa a peu. Elles han patit més calor que nosaltres i, a sobre, amb una dificultat afegida: s'ha acabat l'aigua i la gent ha estat corrent sense aigua, amb la calor que feia. Un altre negatiu per l'organització. Realment ha sigut bastant caòtica, molt malament.

Jordi donant-ho tot en la cursa a peu

Xavi "el noi de les oakley vermelles" molt concentrat

La Blanca acabant la seva participació

Al final cadascú cap a casa seva més o menys satisfet de la prova realitzada, però contents d'haver compartit una matinal d'esport amb els companys i amics.

Per cert escric la crònica des del llit. Quan he arribat a casa m'he posat el termòmetre i estava a 38... Demà crec que no podré anar a treballar... :-)))

Han estat cuatre anys en els que m'heu acollit en el vostre club, primer com secció de triatló del C.C.Provençalenc i després amb el canvi de nom triatló Cariñena-BCN. Hi ha hagut moments bons, molt bons i no tan bons. Els primers guanyen als últims, gracies a tots. I espero seguir sortint a entrenar amb vosaltres i participar d'activitats lúdico festives quan en feu... :-))

Fins la propera temporada.


Fotos gentilesa d'Oriol Simon. En aquest àlbum teniu un complet reportatge.

No hay comentarios: