jueves, 10 de julio de 2008

Cursa de La Maquinista 2008

Crònica de Xavi Martín Ensenyat

El passat diumenge 6 de juliol es va celebrar pels voltants del centre comercial que tots coneixeu la 1ª Cursa per la Integració La Maquinista 2008 (10 km).

Després d'enllaçar Quebranta i Banyoles B, vaig arribar bastant tocat de cames a aquesta cursa, el que vaig poder comprovar només sortir.

Així que vaig anar regulant tota l'estona i vaig trigar 20 segons a passar per l'arc de sortida. El circuit no tenía cap secret: dues voltes amb una rampeta incòmoda a cadascuna.

Feia molta calor i els temps dels primers em diuen que no era un 10.000 per fer marca. Jo mateix vaig fer uns discrets 39:15. El nostre "tot terreny" Búfalo Del Estal també va prendre part a aquesta cursa: cada cop li tira més l'atletisme!

No hay comentarios: