domingo, 14 de septiembre de 2008

Via Verda Tortosa - Horta de Sant Joan

Crònica de Miki Lapedriza

El passat dijous, per commemorar La Diada, en Jaume Sahunt (col.lega de Oriol Simón i porter d'hoquei) i jo vam fer les dues vies verdes del Baix Ebre i de Terra Alta.

Vam sortir de l'ajuntament d'Esplugues a les 7 del matí, direcció Tortosa, per l'autopista, assaltant-nos els xorissos d'Acesa i pagant els peatges com CABRONS!

En fi, vam arribar a Tortosa cap a les 9h, ja sabeu que jo vaig poc a poc, jejeje... i allà vam descarregar les bicis i vam anar fins Roquetes, que és on comença la Via Verda del Baix Ebre. Així, txinotxano a una mitjà de 22-23 qm/h vem anar fent ruta i fins i tot parant a fer un bany tant a l'anada com a la tornada al Santuari de la Fontcalda. També vem passar per túnels que no estaven il.luminats on teniem que anar amb frontals ja que n'hi havien que eren molt llargs i tenien punts crítics on vaig caure una vegada i una altre vaig derrapar.

Un cop vam arribar a Horta de Sant Joan -allà hi ha molta tradició als bous, això ho sap molt bé l'Urrutia, ja que a Cardona s'estila això-, l'amic Jaume i un servidor ens vam veure quasi bé un litre de clara, en tres minuts. Vamos, que els dos o almenys jo portavem un piano, ja que al fer esport l'alcohol m'imagino que corre més per les venes. Després, a la tornada, vam tindre que parar a fer una petita migdiada perquè jo portava una bufa...

Després carretera i manta. De tornada, banyet a Fontcalda i tornada cap a Tortosa per agafar el cotxe i vindre cap a Barcelona. Sortida molt tranquil.la, molt plana, txinotxano, 105-110 km aprox.

No hay comentarios: