lunes, 2 de junio de 2008

Cursa de Granollers 2008

Crònica de Xavi Martín Ensenyat

El passat dissabte 31 de maig, el Sr. Carles "Búfalo" Del Estal i un servidor vam participar a la Cursa de Granollers, organitzada pel Club Triatló Granollers.

10 qms bastant plans sobre terra i amb quatre escales que trencaven una mica el ritme. El circuit era a la vora del riu. La sortida i l'arribada estava situada a les pistes d'atletisme, cosa que sempre s'agraeix.

Pel que fa a un servidor, vaig sortir massa ràpid i al primer 5.000 estava situat entre els 15 primers amb un parcial de 18:30. Però després em vaig desfondar i em va començar a passar gent... No obstant, em sento força satisfet del resultat final (38:50) d'una cursa dominada per dos marroquins (són d'una altra raça i corren millor).

Per cert, si voleu fer marca de 10.000 us heu de proposar fer Pineda de Mar l'any vinent (enguany es va celebrar ahir 1 de juny). Els temps dels participants són espectaculars!!!

No hay comentarios: